Krzysztof Leski Krzysztof Leski
95
BLOG

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Technologie Obserwuj notkę 46

To wszystko przez was, szanowni salonowicze. Oraz trochę przez tego Niemca, który wszystko chowa i sprawia, że nie robię czasem tego, co zrobić chciałem, bo... zapomniałem. Co gorsza - apel, który zawarłem w komentarzu pod poprzednim postem okazał się nieskuteczny, jeśli nie liczyć wymijającej, by nie rzec - złośliwej odpowiedzi nocnika.

Otóż oglądałem tej nocy w telewizji AXN fascynujący film pt. "Uderzenie". Pewnie w oryginale nazywało się to zatem "Impact". Traktowało o deszczu meteorów, który nawiedza Ziemię. Schowany za meteorami, większy asteroid uderza w Księżyc, który w efekcie zmienia trajektorię i zbliża się do Ziemi.

Odpowiadając na komentarze pod postem o Róży przegapiłem jednak ostatnie minuty. Czy ktoś raczy mnie poinformować, jak ten film się kończy? (PS. Już 8.30, robi się późno, zaraz idę spać - proszę, niech mnie ktoś oświeci, bo nie zasnę ;)

Instruktorom s24 przypominam, że to mój blog, na którym piszę, o czym zechcę. Mogę nawet załatwiać prywatne interesy, jak wyżej. Nie ja decyduję, czy i gdzie na SG pojawia się moa tfurfczość.

Aby jednak ten post urozmaicić, kończę zagadką, której rozwiązanie - w jednym z najbliższych postów. Treść zagadki też pasuje do tytułu posta:

O jakim ważnym aspekcie technicznym wprowadzenia w Polsce szybkich pociągów, oznaczającym rewolucję w polskim kolejnictwie, media jak dotąd milczą jak zaklęte?

PPS. 9.35: zagadka rozwiązana! Chodzi o zasilanie, a zwycięzcą jest oszust1. Gratulacje! Tutaj obiecany post. Nadal jednak proszę o wieści o zakończeniu filmu...

PPPPS. 23.15: są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie. TRadowiserdeczne dzięki za link do streszczenia mego filmu, który robił wrażenia sci-fi, lecz okazał się... melodramatem :)

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie