Krzysztof Leski Krzysztof Leski
3266
BLOG

Co przyniósł ci Mikołaj?

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 171

Tradycja tradycją, ale inny jest świat i Polska wokół nas, zupełnie inny jest s24. Przed dwoma laty salonowicze chętnie opowiadali o swych prezentach. Zawisło 400 koemntarzy, ponad 300 jeszcze się ostało. Rok temu atmosfera była już inna, prezentowych zwierzeń mniej, sporo za to docinków tych, dla których Święta to moment jak każdy innny, by dać wyraz swoim fobiom - niejeden koment wycięli admini. W tym roku będzie pewnie nawet gorzej, ale to nie powód do rejterady.

Moje Święta miały być w tym roku więcej niż skromne. Stało się inaczej - głównie dzięki RenCe i KaZetowi, którzy "wezwali" mnie do Szczypiorna. Dorobek z tradycyjnej już wizyty Mikołaja z s24 w tamtejszym ośrodku wsparcia dla bezdomnych, bezrobotnych, borykających się z uzależnieniami - dorobek w formie foto i video* - powieszę wkrótce. Wpadłem potem do KaZetów, by spóźniony dotrzeć do domu na Wigilię tłoczną jak rzadko, bo było nas sześcioro, nie licząc kotów.

Dostałem masę prezentów. Po pierwsze - autobiografię Richarda P. Feynmana, po polsku. Mam ją czytać sam sobie. Po drugie, Grahama Greene'a "Monsignore Kichote", którą mam czytać wspólnie z dziećmi. Po trzecie, Fredericka Forsythe'a "No comebacks" - teoretycznie prezent dla syna, ale w lingwidżu, więc prezent Mikołaj złożył na moje ręce, abym dopilnował konsumpcji i pomógł w trudnych momentach. Po czwarte, dostałem pół kilo prawdziwych płatków owsianych, krzynkę piwa (powinna starczyć na rok) oraz dwie zapalniczki, w tym jedną... obronną.

Zechcesz napisać, co znalazłaś(eś) pod choinką? Ogłaszam amnestię, uchylam wszystkie bany.

*) W związku z powyższym proszę o kontakt chętnych do pomocy - chodzi o wrzucenie na jutjubę kilkinastu odcinków "video" ze Szczypiorna, w sumie 1.8 gigabajta, obecnie w QuickTime'owym formacie *.mov. Sam nie wrzucę, bo kiedyś postanowiłem sobie twardo, że gugle nigdy nie postawią żadnego cookie na moim twardym dysku. W postanowieniu trwam, ale coś za coś - nie mogę zatem mieć konta ani na guglu, ani na żadnym guglanym wynalazku z jutjubą włącznie.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura