Krzysztof Leski Krzysztof Leski
1145
BLOG

Nieśmiała prośba II

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Pod tym postem epitety pod moim (i tylko moim) adresem w rozsądnych granicach dopuszczalne, bo na nie zasługuję z powodu nieudolności. Aczkolwiek w ogóle nie jestem bez winy. Szanse na spokojną polemikę z autorami apelu 15 straciłem na własne życzenie - w jednym z pierwszych komentarzy nazywając sygnatariuszy "idiotami". Przeprosiłem tegoż wieczoru, przed napisaniem posta długo próbowałem się dodzwonić do któregoś z nich - bezskutecznie, ale cóż to zmienia? Na żal za późno. Cóż, poniosę ten garb, nie zmienię też zdania w sprawie samego apelu.

Do rzeczy. Tym razem rzecz nie o trollach. Obawy o mą sprawność guglarską budzi TVP Info. W "Rozmowie Dnia" wczoraj o 16.00 Janek Ordyński gościł Bartka Biskupa. Oglądałem nieuważnie. Gdy skocentrowałem zmysły, było za późno. Odtąd szukam nagrania na stronach TVP i gdziekolwiek indziej - bez skutku. Poprosiłem już raz o pomoc tutaj (w PS2) - też bez efektu.

Dzień dziś spokojniejszy. Może znajdzie się ktoś, kto dotrze do nagrania i napisze, jak dokładnie brzmiało pierwsze pytanie Janka i pierwsze dwa zdania odpowiedzi Bartka... Mam, nie kryję, bardzo brzydkie podejrzenia. Chciałbym je rozwiać, a nie zdusić w niepamięci.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura