Krzysztof Leski Krzysztof Leski
202
BLOG

Odreagujmy 13 grudnia!

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Polityka Obserwuj notkę 123

To jest post dla tych, których zdaniem stan wojenny nie był "mniejszym złem", lecz złem po prostu. Podobno jest nas mało. Od owej nocy upłynęło niespełna osiem lat PeeReLu i ponad 19 lat Polski wolnej, lub co najmniej takiej, w której w gazetach można napisać absolutnie wszystko. A jednak więcej, i coraz więcej Polaków popiera Jaruzela i stan wojenny niż się im sprzeciwia.

Argumenty nie wydają się nic znaczyć, więc olejmy argumenty. Pożartujmy. Wpiszmy tu wszystkie dowcipy, jakie pamiętamy - o stanie wojennym, WRONie, PZPR, esbekach, milicji i ZOMO. Pamięć moja zawodna, więc pamiętam głównie dowcipy z serii "najkrótszych". Uwaga, zaczynam:

Wchodzi milicjant do księgarni.

Tak, to już koniec dowcipu. Kto następny? PS. Tak sobie myślę, że spróbuję dziś w S24 przeprowadzić opóźnioną o 27 lat relację na żywo z mojej nocy 12/13 grudnia 1981.PS2. 22.40 - jak obiecałem, tak zrobiłem. Zapraszam.PS3. A ciąg dalszy odreagowywania - u Freemana. Polecam, kupa śmiechu!

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka