Krzysztof Leski Krzysztof Leski
61
BLOG

O tym, jak się z xPR pokłóciłem

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Polityka Obserwuj notkę 48

(c) by K.L.Od razu wyznam: już mi przeszło. Ale zezłościli mnie nieco trzej panowie. A raczej dwaj... lub tylko półtora. Jeden Giertych (Roman) i pół Popieli. Wojciecha Popieli :)

Konferencja dwóch szefów oraz Artura Zawiszy była zaskakująco krótka. Temat: suwerenność, parę słów o euro i Unii. Popiela wyjaśnił mi przy okazji publicznie, jak ma na imię - choć już wiedziałem. Albowiem już wczoraj, gdy się tutaj zwierzyłem z niewiedzy, szybko skierowano mnie na stronę UPR i się nauczyłem :)

Pytanie TVN24, zdawkowa odpowiedź i.. skończyli! Giertych wstaje, chce wychodzić. Popiela też wstaje, bo siedzi Giertychowi na drodze do drzwi. Ja próbuję zapytać, na jaki system podatkowy głosują ich wyborcy: pogłówne UPR czy ostrą progresję LPR?

Popiela się waha. Giertych pcha go ku wyjściu. Ja gardłuję. Wojtek Nomejko, który chwilowo ma interesy rozbieżne z moimi, próbuje mnie przemieścić, bo stoję mu na drodze do dogodnego punktu pstrykania zdjęć. Sam pstryknąłem wcześniej...

W końcu widzę, że nic z tego nie będzie. Obrażam się demonstracyjnie. Dwie godziny później na korytarzu wpadam na Popielę. Zapewnia, że Giertych go nie wypychał - razem ustalili, że będą robić krótkie konferencje tematyczne. Wczoraj gospodarka, dziś suwerenność, jutro... zapomniałem. Sprawdzę na stronie UPR ;)

Spróbowałem go przekonać, że będzie to trudne, zwłaszcza w kampanii. Dziennikarze jeszcze nie wiedzieli dziś, o co pytać, ale rychło będą wiedzieć. Nie darują zawodnikom, którzy wychodzą zamiast odpowiadać ad mortem defecatam.

Chyba Popieli, Wojciecha Popieli, nie przekonałem. Dedykuję mu więc przykład, jak zachowuje się doświadczony polityk w dwóch skrajnie różnych sytuacjach. Załóżmy, że jest wicemarszałkiem Sejmu i późną nocą, po debacie średniej (3.5 godz.) nad pkt. 44 porządku obrad (obecnych: 11 posłów) informuje, że prezydium izby wnosi o odesłanie projektu do komisji jakiejśtam (wiem, w regulaminie takiej nie ma):

- JśliNiUsłszęSprzciwu,UznamWniosekZaPrzjęty,SprzciwuNiWidzęDźkuję.

Tenże jako zwykły polityk na konferencji prasowej w czasie kampanii:

- Czy... maaacie jeszcze Państwo, szanowni Państwo, jaaaakieś pytaaniaaa? Eee.. err.. Jeeśli... no jeeeśli nie ma więęęcej pyyytań...

PS. Godz. 23.30 - na blogu Wojciecha Popieli znalazłem komentarz Terminatora:

Panie Wojciechu, proszę zachować dystans wobec tego przebiegłego kurdupla, Leskiego, bo to chyba niezła szuja. Dostarczono mi informację, że na jego blogu w salonie24 "zamordowano" młodą kobietę, bez sądu, "strzałem w tył głowy". Ta Anna_M gorąca patriotka pozostawiła tam 532 komentarze chłoszczące zdrajców i obnażające spiski przeciwko Polsce. Ponoć po jej ostatnim wpisie u Leskiego, skasowano wszystkie jej wypowiedzi i próbowano pozacierać wszelkie ślady jej tam bytności. Przysłano mi kilka próbek jej wypowiedzi, w których pisała o zdradzieckiej euro-konstytucji, likwidacji złotówki, o zbliżającej się wojnie z Iranem, o ostatnim rozbiorze Polski z inspiracji mocodawców Alka Smolara z Fundacji Batorego. Musiała trafić w sam środek zdradzieckich planów skoro posunęli się do zbrodni w tej, ponoć, świątyni wolnego słowa. Wkleję panu kilka komentarzy tej Patriotki: (...)

Tu kilka ekranów copy-paste. Annę_M pamiętam z oryginalnych komentarzy. Potem ktoś mi doniósł poufnie, że to podobno mężczyzna. Szybko o tym zapomniałem. Teraz widzę, że wpisów Anny_M istotnie nie ma. Jak wiecie, sam nigdy niczego nie kasuję. Kto zamordował Annę_M? Czy Terminator to jej/jego nowe wcielenie? ;)

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka