Krzysztof Leski Krzysztof Leski
63
BLOG

Agora 503

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Technologie Obserwuj notkę 16

Portale "informacyjne" mają swoją specyfikę. Onet uwielbia być "szybki". Niemal nie zdarza się, by news wisiał tam dłużej niż 2-3 godziny. Sejm zmienił rano konstytucję? Po południu już o tym na stronie głównej cisza, ważniejsza jest nowa pyskówka w śledźkomisji.

Większość naśladuje onet. Gazeta.pl wykazuje o włos więcej szacunku dla rangi wydarzeń. Zaglądam więc najpierw tam, gdy miałem parę godzin rozbratu z newsami. Mam stosunkowo największą szansę dowiedzieć się, czy zdarzyło się coś istotnego. Gazeta ma też niezłe newsy ze świata IT.

Tej nocy zapragnąłem dowiedzieć się, kto i po co napisał twitterapleta do Foxa. Kliknąłem tytuł newsa. Okazało się, że link prowadzi do czyjegoś bloga na bloxie, a efekt kliknięcia był niespodziewany:

Sami widzicie - czego się Agora dotknie, przekuwa to w sukces. Jakiż urokliwy i radosny jest ten ekranik! Gdybyśmy mieli takie w salonowej epoce 404 i 503, życie byłoby lżejsze.

Skoro twitteraplecik nie był mi dany, postanowiłem poznać szczegóły wypadku samolotu przy lądowaniu w Płocku. Internauta donosił alertowi24, że samolot stanął na nosie, ogonem do góry.

Dalej jednak portal relacjonuje, że to tylko groźnie wyglądało: "Na pasie startowym zawiodła część łącząca koło ze skrzydłem (...). Pilot wylądował szczęśliwie".

Wicie, rozumicie? Pilot wylądował, tylko samolot się rozbił.

Kocham dziennikarstwo polskich portali informacyjnych.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie