Krzysztof Leski Krzysztof Leski
105
BLOG

Doktrynerstwo kiboli

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Polityka Obserwuj notkę 266

Mijają zaledwie dwa lata od likwidacji Białego Miasteczka - hucpiarskiej akcji pielęgniarek przeciwko rządowi PiSu. Tę hucpę wsparła wtedy cała opozycja żądając, by rząd podjął "uczciwe rozmowy z protestującymi". Zjawili się górnicy, hutnicy i stoczniowcy. Kibice bredzili o atmosferze jak z czasów strajków "Solidarności".

Dziś oglądamy jeszcze bardziej hucpiarską akcję kupców z KDT. Dzieje ich 18-letniego handlu pod KDT to także dzieje odrzucania wszelkich propozycji innej lokalizacji. Kupcy są absolutnie niewiarygodni w tej mierze i wielokrotnie dawali dowody, że żadnego dialogu nie chcą. Chcą tylko robić to, co robili, tam, gdzie dotąd. Bo tak im się podoba.

Opozycja - PiS i SLD - już wzywa władze miasta i rząd do "rozmów z tymi, którzy bronią swoich miejsc pracy" i potępia użycie siły. Pod PKiN słychać wznoszone hasło... "Solidarność". Ot, kupiecka rewolucja.

W s24 to samo. Ci, którym pielęgniarki były wrogiem, dziś popierają kupców - bo kupcy walczą z HGW, a HGW to PO. Mi zarzucają, że bronię HGW z powodu sympatii politycznych. Powtarzam: dla mnie HGW to uzurpatorka - funkcję sprawuje nielegalnie. Ale akurat w sprawie KDT, jeśli można jej coś zarzucić, to prędzej powstrzymywanie policji, a nie zlecenie brutalnej intwerwencji.

Ja nie zmieniam poglądów. Jest mi obojętne, czy dziś zasad broni ta czy tamta drużyna. W tym moja przewaga nad kibolami doktryn partyjnych. Bawi mnie wszakże kiboli oburzenie, że przestałem traktować ich z pełnią atencji. Tak - wiele się na tym blogu zmieniło od czasu "Rozkazu zestrzelenia" i wiele się jeszcze zmieni. Koniec złotych czasów dla kiboli.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka