Krzysztof Leski Krzysztof Leski
48
BLOG

Lesage, Leo i Figura

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Polityka Obserwuj notkę 22

Ach, gdyby mi się tak chciało, jak mi się nie chce... Nic się nie dzieje, to i nic się nie chce. Chyba, że coś wykpić. Dlaczego? A bo ja wiem...

Eurokandydat PO zaprasza na autopromocję. Będzie o rozwoju "społeczeństwa informacyjnego" i walce z "wykluczeniem cyfrowym". Będzie sztab honorowy, w którym podobnoKatarzyna Figura i Leo Benhakker.

Ufam, że autoprezentacja będzie wyczerpująca - o kandydacie wiadomo niewiele. Może jeszcze to, że zwie się Dominique Lesage, ma podobną do mojej stronę internetową i jeszcze nie wypełnił kwestionariusza portalu kandydaci 2009, choć zrobił to już jego krajan - Bernard Margueritte.

Właściwie nie wiem, czego mam się czepiać. Jaka kampania, taki news.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka