Krzysztof Leski Krzysztof Leski
1148
BLOG

Szczypiorno 2010 video

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Charytatywność Obserwuj temat Obserwuj notkę 24

Relacja video z wizyty Mikołaja w Szczypiornie 24 grudnia - dorocznego finału akcji "Blogerzy dzieciom", której początki są tam, a tegoroczna lista marzycieli i mikołajów - tutaj. Specjalne dzięki dla Zagłoby za wrzucenie plików na jutjubę. Przepraszam za problemy z ostrością. Wersja posta - nareszcie finalna. Do zobaczenia za rok.

* * *

Post mial wyglądać inaczej - łudziłem się, że 26 odcinków uda się umieścić tak, by dało się je wygodnie obejrzeć w jednym i tym samym okienku jutjuby, pozostając w s24. Przy okazji umocniłem się w przekonaniu, że gugle i jego pochodne (jutjuba jest jedną z nich) nie są wiele warte. W trakcie usiłowań skonstatowałem np., że parametr "rel" w ustawieniach jutjubowego plejera działa "po guglowemu" czyli sprawia, że w filmach do wyboru, po zakończeniu emisji odcinka, jest wszystko, tylko nie to, o co by chodziło. Musiałem ręcznie wyłączyć menu na koniec każdego odcinka. Jutjuba oferuje odpowiednie funkcje (player.cueVideoById itd.) - ale nie zadziałają, bo to... zabronione przez s24. Zatem jest, jak jest. Chcialem zaś zapewnić bezpośredni dostęp do każdego z odcinków zakładając, że niejeden mikołaj zechce poszukać "swojego" marzyciela...

Chciałem też, aby widoczny był tytuł każdego odcinka. Teoretycznie jutjuba powinna to zrobić sama, bo zapewnia, że parametr "showinfo" ma defaultowo wartość "true". Szybko przekonałem się doświadczalnie, że to gugle prawda: w każdym okienku oprócz pierwszego na stronie "showinfo" dostaje dfefaultowo wartość "false" i to w sposób... ukryty, bez wyszczególniania parametru. To też musiałem obchodzić ręcznie w każdym odcinku. Itp., itd. Może niepotrzebnie bałem się, że mój włąsny serwer nie wytrzyma obciążenia - przynajmniej panowałbym nad materiałem... A tak BTW i OT, salonie24, kiedy obiecywany od dwóch lat hosting zdjęć i może nawet video?

Teraz wiem, że niepotrzebnie dzieliłem nagranie na odcinki circa minutowe - trzeba się na przyszłość trzymać jutjubowego standardu 5-10 minut. Za późno, by to naprawić - brak materiału na "przebitki", niezbędnego przy montażu. Za rok doświadczenia tych dni będą jak znalazł :)

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo