Krzysztof Leski Krzysztof Leski
3767
BLOG

Wokół baru

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 42

Mignęła mi w s24 krytyka wczorajszych urodzin, a dokładniej gwaru w sali podczas przesłuchań polityków: część publiczności "była chyba bardziej zainteresowana otwarciem baru niż gośćmi. Albo po prostu przyszła sobie pogadać do knajpy" - napisał ktoś, kto oglądał transmisję w necie.

Informuję, że w samym założeniu byłem bardziej zainteresowany otwarciem baru niż gośćmi i po prostu przyszedłem do knajpy, by sobie pogadać - z ludźmi, których na codzień spotykam tylko w necie. I trochę się dziwię, że kogoś to dziwi.

image

Migalskiego i Arłukowicza słuchałem raczej pobieżnie.

image

Czy te oczy mogą kłamać?

image

Jak ja nie cierpię tej Ufki!

image

Bieleckiego słuchałem dość uważnie, ale się rozczarowałem: o finansach Warszawy nie padło ani słowo. Cóż, dżentelemeni nie rozmawiają o pieniądzach, oni pieniądze mają.

image

W kuluarach próbowałem się zaaklimatyzować w tym czy innym kółku dyskusyjnym.

image

Ale szybko zrozumiałem, że nie mam śladu ochoty nas politykę.

image

Lepiej czułem się w towarzystwie blogerów i komentatorów, których poglądy polityczne są, przynajmniej na razie, dość umiarkowane.

image

Twoje powieki są coraz cięższe... Nie słyszysz już gwaru... Zasypiasz. Taka prawda

Tak, próbowałem chwycić więcej scenek rodzajowych, ale... też mi się nie chciało. Nie mam na zdjęciach Rybitzky'ego - autora grepsu wieczoru. Bodaj pierwszą fajkę wysępił od Arłukowicza, potem - od kogo się dało w kółeczku na zewnątrz. Zapytany, czemu nie ma swoich, odparł: "Wiedziałem, że w tej knajpie nie wolno palić".

Do zobaczenia za rok.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura