Krzysztof Leski Krzysztof Leski
470
BLOG

Jak wstawić linka?

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Rozmaitości Obserwuj notkę 17

Ku memu zaskoczeniu dostałem ostatnio - m.in. za pośrednictwem znienawidzonej przeze mnie "poczty salonowej" - kilka próśb o wyjaśnienie, jak wstawić w poście link "ukryty" pod słowami, które nie są adresem internetowym. Jak dwa wersy wyżej.

Wydaje mi się, że niewiele się pod tym względem zmieniło w porównaniu ze starym salonem. Musiałem się jednak upewnić, bo sam nie używam salonowego edytora. Odbanowałem na chwilę skrypt tegoż edytor i oto efekty: miniporadnik wklejania linek w edytorze notek salonu24.

1. Zaznacz słowa, pod którymi chcesz "ukryć" adres odnośnika - w przykładzie są to słowa "więcej informacji tutaj": image

2. Kliknij ikonkę z kulą ziemską, by wstawić tzw. hiperłącze: image

3. W okienku, które się pojawi, wpisz - a najlepiej wklej, by uniknąć literówek - adres sieciowy strony, którą chcesz zlinkować: image

po czym kliknij OK. Gotowe!

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości