Krzysztof Leski Krzysztof Leski
563
BLOG

Co dostałeś na Gwiazdkę? A Ty, Renko?

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Polityka Obserwuj notkę 305

Pokaż mi swoje prezenty, a powiem Ci, kim jesteś... Pewnie jesteś już bardzo dorosłym salonowiczem, masz dwa, trzy, a może nawet cztery krzyżyki. Czy wstydzisz się, że wciąż dostajesz prezenty? Ja mam więcej krzyżyków i się nie wstydzę. Samego faktu. Bo to, CO dostałem, może zastanawiać...

Od mej najdroższej Mateczki dostałem książkę. Najchętniej tu postawiłbym kropkę i zrobił akapit. Tytułu nie przytoczę, mowy nie ma. Zdradzę jednak, że na okładce jest logo: "Centrum Edukacji Dziecięcej".

Mateczka plątała się potem w zeznaniach. Bąkała coś, że to rzecz do czytania razem z synem. Pod choinką książka leżała jednak jako prezent jednoosobowy - dla mnie i tylko dla mnie, choć od dawna jest u nas w rodzinie miły obyczaj wręczania prezentów adresowanych zbiorowo.

Od mojej kochanej K. dostałem torebkę. Co? Torebkę. Czego nie rozumiesz? Napiszę powoli: to-reb-kę. Moja kochana K. tonem jak zwykle pełnym owej absolutnej pewności siebie wyjaśniała, że gadżet ów znalazła w dziale męskim, jest to więc chlebak, a nie torebka, poza tym znakomicie pasuje do innego prezentu - istotnie ślicznego pulowerka, którego odtąd nie zdejmuję i sądzę, że będę dziś w nim spał. Ale bez torebki.

Natomiast moje kochane dzieci sprezentowały mojej kochanej K. i mnie... ruletkę. Drinkową ruletkę, ang. drinking roulette. Z lekko szelmowskim uśmiechem, udając, że świetnie rozumieją, o co chodzi, oznajmiły: "żebyście mieli co robić na tych waszych imprezach".

Pokazałem wam moje prezenty. I bez tego usłyszałbym, kim jestem. Myślę, że ruletkę możemy nawet przetestować przy najbliższej okazji w szerszym, blogerskim gronie. Na razie ruletką zainteresowały się koty i - jak widać - zdążyły już nawet zachachmęcić jeden kieliszek.

(c) by K.L.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka