Krzysztof Leski Krzysztof Leski
74
BLOG

Rendering

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 52

I jak tu z wami gadać o polityce? Nie da się nawet o urzędniczym głupstwie komórkowym, bo zaraz chcecie ustalać, czy Lech Kaczyński zawinił, czy Bronisław Komorowski. Co za różnica? Czy ta wiedza jest niezbędna, by móc się szczerze pośmiać z urzędnika? Mnie nie. Części z was - najwyraźniej tak.

Zatem chwiliwo nie o polityce, nie o nagłym przypływie świadomości w Platformie, że Palikot jest jednak nie ok (szkoda, że nie przed wyborami). Mam większe zmartwienia: pół dnia rajdowałem po mieście, by rozwieźć córy podania do liceców w ramach dodatkowej rekrutacji. Bo córze się coś pomerdało, ale musiała przecież sobie nad morze pojechać. Tata załatwi.

Niby wakacje, ale korków kupa, więc wróciłem zły i pałający chęcią zemsty. Okazja nadarzyła się szybko. Młody przyszedł, by opowiedzieć mi o znalezionym właśnie w necie "genialnym programie do tworzenia map".

- Strasznie jest skomplikowany, wszystko mu trzeba podać, kupę liczb, wysokość terenu, nachylenie, kąt padania światła słonecznego, a potem klikasz "renderuj" i za chwilę widzisz taki piękny krajobraz, że nawet nie masz pojęcia!

Poczułem, że to jest to, na co czekałem. Zrobiłem mądrą minę i zapytałem:

- A wiesz, co ludzie robili kiedyś, żeby uzyskać ten sam efekt?

- No, co? - zapytał wyraźnie zainteresowany Młody.

- Szli na spacer.

Efekt był łartwy do przewidzenia. Takie grepsy strasznie Młodego wkurzają.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości