Krzysztof Leski Krzysztof Leski
94
BLOG

Poszedłbym do kina

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Kultura Obserwuj notkę 11

Wróciłem z roboty i padłem. Przespałem kawał nocy i kawał soboty. Może bym się ruszył - do kina. Ale na co? Oferta, że aż żal ściska...

007 QoS.  Wstyd przedsamym sobą, choć może być parę niezłych minut.

Blizna 3D. Od lat nie widziałem horroru, który by mnie przestraszył.

Garfield: festyn humoru. Pójdę, choć z obawą, że to już nie będzie to. No i nie dzisiaj, bo córa wyjechała.

Ostatnia klasa. Nienawidzę musicali. Tak mam, bez wyjątków.

Kobiety. Mógłbym pójść z moją kochana K., żeby się zdrzemnąć.

Mamma mia. Nie dość, że musical, to jeszcze Abba.

Max Payne. Na kompach gram tylko w strategie, kropka.

Nocny pociąg z mięsem. Tytuł mówi wszystko. Obejdzie się.

Piła V. Bez komentarza.

Świadectwo. Nie pójdę do kina na program publicystyczny.

Tajne przez poufne. Może, ale dziś nie jestem aż tak zdesperowany.

Totalny kataklizm. Opis zachęca, ale zdjęcia odstraszają.

Za PRLu było inaczej. Niby w kinach nic nie było - ale zawsze gdzieś stały kolejki. Powszechny dostęp do dórb "kultury" szkodzi kulturze.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura