Krzysztof Leski Krzysztof Leski
56
BLOG

A nie mówiłem

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Polityka Obserwuj notkę 57

(c) by K.L.Słów szkoda, nawet kwartał nie minął, a Warszawa żąda od bydgoskiej PESY kary umownej, bo nowe tramwaje, 120n, miały kilkadziesiąt awarii i więcej stoją niż jeżdżą. Przypomnę - jest ich 15, pierwszy przybył do nas u schyłku lata, ostatni w listopadzie. Pisałem już tu o ryzyku, jakie podjęła w 2006 ekipa Lecha Kaczyńskiego. W przetargu wybrała produkt o 1/3 tańszy od konkurencji, ale istniejący tylko wirtualnie, bo PESA się dopiero przygotowywała do maleńkiej dostawy podobnych, ale znacznie krótszych tramwajów dla Elbląga. Wcześniej nigdy się tramwajami nie zajmowała. Pisałem też o tym, co sam widziałem w mieście. Ale jeszcze nie wyciągałem wniosków, stawiałem tylko pytania. Cóż, zdaje się że wykrakałem. Choć moja kochana K. potrafiłaby sama zrobić płyn do mycia naczyń, to jednak go kupujemy. Nawet białego Ludwika...

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka