Krzysztof Leski Krzysztof Leski
493
BLOG

Może to i lemingi

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

Mnie się w każdym razie skojarzyło, aczkolwiek jedyne, co z tej nazwy rozumiem naprawdę, to dwie ostatnie sylaby w obu językach: gatan (S) = katu (SF) = ulica... Po estońsku byłoby kadu :)

Katedrę w Turku już wczoraj uznałem za nieciekawą. Dziś wszakże wybrałem się, by ją pstryknąć, żeby nie było, że jej nawet nie widziałem. Na mieście spędziłem godzinkę - córa akurat zdążyła wziąć prysznic. Wakacyjne obowiązki 15-latki są przytłaczające.

Może wrzucę jeszcze coś z Turku, ale nie zamierzam ścigać się z naszym gospodarzem, który jakby fajniej fotografuje swoje miasto i nie tylko...

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości