Krzysztof Leski Krzysztof Leski
1823
BLOG

Przekażmy 1maud gest przyjaźni

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Rozmaitości Obserwuj notkę 78

Igor właśnie zażądał, by 1maud opuściła s24 z powodu "nadużycia", jakim miało być opublikowanie tekstu przypisanego Pani Ani, choć nie przez nią napisanego. Czy nadużycie istotnie miało miejsce? Nie jestem pewien. Kilka komentarzy pod moim poprzednim postem wskazuje, że niekoniecznie. Na pewno Jankes zbyt pochopnie przesądził o winie i karze 1maud.

A Maryla? Wypisywała o mnie mnóstwo bzdur. Nie mam cienia powodu, by żywić dla niej ciepłe uczucia. Ale uczciwość każe mi zauważyć, że ona z owym "nadużyciem" najwyraźniej nie miała właściwie nic wspólnego.

Po napisaniu poprzedniego postu, na zakupach w tesco, myślałem: może wybrać wolność w owym hipermarkecie? Wróciłem jednak do domu i nie żałuję. Pomysł partyzanta jest prosty i sensowny: niech każdy z nas, komu wydaje się, że medialny zgiełk jest krzywdą dla 1maud, napisze pod jej ostatnim postem parę ciepłych słów. Wystarczy klinknąć ten oto link - komentarz ukaże się u niej.

1maud ma chyba dość. Możliwe, że długo się tu nie pojawi. Może nigdy. Ale jeśli ma zostać zbanowana - odchodzę wraz z nią.

PS. 1.30 - już widzę rezultaty na blogu 1maud. Dzięki, jesteście super!

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości