Krzysztof Leski Krzysztof Leski
51
BLOG

Grafipomocy!

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Od paru tygodni coś mnie dręczy i chcę o tym napisać. Niestety rzecz ma sens właściwie tylko przy wsparciu formy graficznej, a to mnie przerasta. Dziś próbowałem myśleć pozytywnie (zrób to sam), ale pierwsze efekty były takie, że odpuściłem.

Czy ktoś z odrobiną uzdolnień graficznych zechce mi pomóc? Chodzi o dwa bardzo proste banery, wystarczy 10% tej żyłki, jaką ma choćby Katrine. Na moje oko - pół godziny roboty. Oferty mailem, jeśli łaska. Co oferuję w zamian? Mhm... uścisk dłoni bezrobotnego prezesa? ;)

Maila znów umieściłem z prawej, ale już nie w formie klikalnej, bo spam mnie zalewa - boty robią swoje.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości